Nog maar 6 nachtjes! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Nog maar 6 nachtjes! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 nachtjes!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 Juli 2009 | Nederland, Heemskerk

Zondag is het zo ver. Om 09:30 vertrekken Sanne en ik met KLM vanaf Schiphol.

Na een paar uurtjes vliegen komen wij om half 3 Russische tijd aan in Moskou.

Daar gaan we eens flink cultureel doen. Dinsdagavond vertrekken we richting het station, waar we om half elf de trein zullen pakken richting China.

Ik ga jullie proberen op de hoogte te houden, wanneer dit niet lukt zal ik achteraf wel een mooi verslag maken inclusief foto's.


  • 13 Juli 2009 - 21:51

    Bianca D.v:

    Aaaaah aftellen geblazen!
    Vind het echt super gaaf wat jullie gaan doen.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie belevenissen, dus ik hou je site in de gaten!

    Alvast een goede reis, en let je een beetje op de kleine? ;)

    Veel liefs

  • 14 Juli 2009 - 06:40

    Kim Conijn:

    Jaa, spannend hoor! Voor je het weet is het zondag en begint jullie trip. Leuk! :)
    Maar eerst nog even gezellig doen thuis, ik zie je vanavond!
    Daaaaag xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heemskerk

Fleur

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 28744

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

India & Nepal

18 Augustus 2009 - 22 December 2009

Studeren in Helsinki

19 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Transsibirie express

Landen bezocht: