Dag 18 - 5 aug 2009 - Reisverslag uit Suzhou, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Dag 18 - 5 aug 2009 - Reisverslag uit Suzhou, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Dag 18 - 5 aug 2009

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Augustus 2009 | China, Suzhou

Gisterochtend hebben we lekker uitgeslapen (bij elkaar 11.5 uur). Daarna zijn we op zoek gegaan naar een Moskee, maar die konden we niet vinden. We hadden ook geen kaart en echt geen idee waar we de moskee konden vinden.

We hebben een beetje rond gelopen, want om 15.30 moesten we alweer terug zijn aangezien we 5 uur in de trein moesten zitten.

Per ongeluk hadden ze ons omgezet naar een hogere reisklasse. We reisden nu dus 1ste klas :). Super de luxe met flatscreens, sloffen etc. Heerlijk geslapen, maar helaas moesten we er alweer vroeg uit omdat we in Suzhou waren aangekomen.

Vandaag zijn we naar een botanische tuin geweest. We hebben heerlijk aan het water gezeten met verse broodjes. Lekker gewandeld en nu zitten we op de hotelkamer want morgen om 9 uur vertrekken we richting Shanghai.