Dag 12/13/14 - 30/31 juli - 1 aug 2009 - Reisverslag uit Pingyao, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Dag 12/13/14 - 30/31 juli - 1 aug 2009 - Reisverslag uit Pingyao, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Dag 12/13/14 - 30/31 juli - 1 aug 2009

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Juli 2009 | China, Pingyao

Vandaag wilden we vroeg opstaan om naar het park te gaan, maar we zijn blijven liggen tot 8 uur. Toen zijn we naar de markt gegaan om een lekker ontbijtje te halen.

Na het ontbijt hebben we de taxi genomen naar de metro. Omdat we ook een x met de metro wilden en vanaf het metro station hebben we weer een taxi genomen naar het olympisch dorp. Decadent hè? Taxi's zijn hier echt zo goedkoop.

Na het olympisch dorp hebben we gewinkeld en zijn we naar de opera geweest.

De 31ste zijn we wel vroeg naar het park geweest en hebben we daarna de temple of heaven bezocht. Daarna bij hou hai (uitgaanswijk) starbucks gegeten en heeel vies gegeten. (zie filmpje)

Om half 5 moesten we verzamelen om naar het station te vertrekken. De nachttrein viel mee. Het had erger gekund.

Om 07.45 kwamen we aan in het hotel in Pingyao. Heel chinees en leuk. In het stadje is jammergenoeg niet zo heel veel te beleven.

Vanavond hebben we lekker gegeten met Demis en Jessica.

Morgen gaan we een tempel bezoeken en daarna pakken we de trein naar Xi-An