Dag 21/22 - 8/9 aug 2009 - Reisverslag uit Shanghai, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Dag 21/22 - 8/9 aug 2009 - Reisverslag uit Shanghai, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Dag 21/22 - 8/9 aug 2009

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Oktober 2009 | China, Shanghai

Gisterochtend vroeg vertrokken we met de bus naar Shanghai. Ondertussen zijn we gestopt in Long - Fi. Een oud dorpje. Daar hebben we ons van de drukte onttrokken en zijn met de veerboot naar een eilandje gevaren.

's avonds kwamen we aan in Shanghai. Daar zijn we met de canal cruise geweest. Dit is een toeristische manier om door de tunnel heen te komen. We hebben daar ook een super groot winkelcentrum bezocht.

Vandaag heeft een taxi chauffeur ons bij het begin van de winkelstraat afgezet en zijn we over de winkelstraat naar het Shanghai museum gelopen.

Daarna naar de Starbucks en de Pearl tower. Bij de Pearl tower stond een super lange rij waardoor we te laat bij de acrobatenshow aankwamen. 's avonds zijn we nog wat gaan drinken.

De laatste dag van onze reis hebben we vooral rustig aan gedaan, want ik voelde me niet zo lekker. We hebben wat nep souveniers gekocht en zijn 's avonds gaan karaoken en uit eten geweest. Dit was een goede afsluiting van onze reis.

Dit was het dan. Als toevoeging kan ik er nog bij vermelden dat de vlucht 2 uur vertraging had ;) maar we zijn gelukkig heelhuids thuisgekomen!