Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Moskou

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Juli 2009 | Rusland, Moskou

Hallo allemaal,

Het is nu 10 voor 8 en om 8 uur worden we opgehaald uit het hotel.

Moskou was super!!

Aardige mensen, super mooie stad.

Vandaag zijn we langs de graftombe van lenin gelopen, waar lening gebalsemd opgebaard ligt. Verder hebben we mooie winkelcentra bezocht, inkopen gedaan voor de treinreis en hebben we de universiteit van Moskou bezocht.

Gister zijn we vroeg opgestaan en hebben we het rode plein, kremlin, armoury museum bezocht en een boottocht gemaakt.

We hebbben super veel foto's gemaakt, maar k heb echt geen tijd om ze nu up te loaden. Dus die komen nog.

Ik heb geen idee of ik bereik heb in de trein en als ik volgende week in china wat tijd over heb dan zal ik proberen wat foto's erop te zetten.

Groetjes van Sanne, die heeft geen bereik!!

Daaag

  • 21 Juli 2009 - 19:50

    Fred:

    Hoi Fleur,
    Ben benieuwd hoe jullie het vergaat in de trein. Leuk verhaal over Moskou! Geniet ervan en tot in China denk ik zomaar......

  • 21 Juli 2009 - 20:10

    Kim:

    heey chickie! Leuk om nu al wat van je te horen! ben blij dat je t naar je zin hebt, kan me voorstellen dat je al veel mooie dingen hebt gezien.
    ik ga ff verder chillen thuis zonder de parents ghehe. we hebben vanavond gebbq'd maar t ging vet hard regenen dus t was weer een succes in NL ;) t nieuwe zonnescherm is nu denk ik verziekt.
    Veel plezier nog meis! Dikke kus

  • 21 Juli 2009 - 20:15

    Kim Conijn:

    Meiden! Ja volgens mij hebben jullie allebei geen bereik want krijg geen reactie op mijn smsjes. Maargoed, ben blij dat alles goed gaat en dat Moskou mooi was. Succes in de trein! En ik wil snel foto's zien hoor haha. Genietse, groetjes xx

  • 22 Juli 2009 - 07:15

    Isabelle:

    gedeng edeng..etc.

    je hebt nu genoeg fotoruimte gekregen.....

    veel succes met de wodka en kaviaar!!


  • 22 Juli 2009 - 08:21

    Floortje:

    Fleurie!

    Wat goed dat je verhalen gaat schrijven. Altijd handig voor jezelf als je wilt weten wat je ook al weer gedaan had als je weer eens te diep in het wodkaglaasje gekeken heb! Pas je op met de Chinezen, die hebben altijd van die rare eetgewoontes en het zal me niks verbazen als ze graag rauwe blondines lusten! ;)

    Hopelijk is de treinreis goed gegaan!

    Geniet er van.. Groetjs aan San!

    X

  • 22 Juli 2009 - 15:37

    Sjak:

    klinkt superleuk allemaal! ben echt jaloers. leuk dat je nu al dit ding bijhoudt! veel plezier nog en geniet ervan! kusjes

  • 22 Juli 2009 - 19:12

    Kirs:

    heej meiden!

    Klinkt goed, lekker cultuur snuiven..

    have fun!!
    xxx

  • 22 Juli 2009 - 19:18

    Laura:

    meissie!
    Jeetje chick jullie hebben goed veel gedaan in die paar dagen in Moskou! Heel goed bezig! Ik ben echt super benieuwd hoe het je (jullie) vergaat in de trein!!
    Keep us posted met je verhalen!
    Heel veel plezier!
    Dikke kus Xx

  • 25 Juli 2009 - 20:51

    Nora:

    Heee fleur!
    Jeetje dat klinkt gaaf. Heel veel plezier daar nog en take care!
    Dikke Zoen Nora

  • 27 Juli 2009 - 15:14

    Bianca Dv:

    Leuk om zo mee te lezen...
    Ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal.
    Veel plezier en geniet van alles wat jullie zien en doen.

    Liefs, en een dikke zoen aan Sannie!

    x Bi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Fleur

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 28731

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

India & Nepal

18 Augustus 2009 - 22 December 2009

Studeren in Helsinki

19 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Transsibirie express

Landen bezocht: