Dag 11 - 29 juli 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Dag 11 - 29 juli 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Dag 11 - 29 juli 2009

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 Juli 2009 | China, Beijing

Vanmorgen zijn we naar de Chinese muur geweest. Hoe indrukwekkend! We gingen heel vroeg weg, maar dit was wel een heel goed idee. Want niet zo druk en warm! We zijn ook naar een minder toeristisch plekje van de muur geweest. 1.5 uur rijden vanaf Beijing.

We zijn heen naar boven gelopen. Dit viel nog bar tegen. Wij dachten dat er een paadje zou zijn, maar het waren dus alleen maar trappen!! En toch nog heel warm voor zo'n inspanning.

Terug zijn we gaan rodelen. Heel leuk. Daarna met de kabelbaan weer omhoog en weer terug langs te trappen. Onze gids Leon dacht dat we niet spoorde. Wie gaat er nou 2x de Chinese muur op? Wij dus :)

's middags zijn we naar de pearl market geweest. Dit is een soort zwarte markt. Sanne heeft hier parel oorbellen gekocht en ik een fake ray ban zonnebril.