Hallootjes - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Hallootjes - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Hallootjes

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 September 2009 | Finland, Helsinki

Daar ben ik weer.

Donderdag zijn we naar een icehockey wedstrijd geweest. Jokeri tegen ??, dit heeft dus erg veel indruk gemaakt, maar het was wel een goede avondbesteding!

Toen kwam Merel vrijdagavond. Hoe leuk om een bekende van het vliegveld af te halen! Vrijdagavond hebben we voornamelijk heel veel bijgepraat. Zaterdagochtend/middag een rondje gemaakt met tram 3T/B. Dit is een tram die als een 8 de hele stad doorkruist. Dat hadden we geweten ook. Na 1,5 uur in de tram werd het wel een beetje saai. Verder heel veel gewinkeld. Om nog een beetje wat cultureels te doen zijn we in één orthodoxe kathedraal (http://nl.wikipedia.org/wiki/Uspenski-kathedraal ) geweest en hebben we voor de ander (http://nl.wikipedia.org/wiki/Domkerk_van_Helsinki) een ijsje gegeten. Zaterdagavond gebowld en daarna pannenkoeken gebakken :).

Zondag zijn we met de veerboot naar het eiland Suomenlinna gegaan. Daar lekker rond gelopen en koffie gedronken. Zondagavond naar de bios geweest. Maandag moest er nog een beetje geshopt worden, want Merel kwam voor een jas en laarzen, maar die hebben we jammergenoeg niet echt kunnen vinden. xxx

• 22 September 2009 - 21:05

Isabelle:

wat een pittige foto"s van mijn meisjes

• 23 September 2009 - 05:49

Isabella:

hoi meiden,
    jullie maken ook niks mee in jullie leven ;-)
    veel plezier en geniet ervan grusse aus Wormerveer

• 23 September 2009 - 10:09

Sanne :

Klinkt allemaal héél gezellig Fleurrie! xx

• 23 September 2009 - 11:21

Pim:

Leuk hoor meiden!

• 23 September 2009 - 13:25

Floortje:

Het is feest, want Fleur komt al weer terug over 9 dagen! :D

Je vermaakt je wel weer, zie ik al!

x

• 23 September 2009 - 13:26

Floortje:

met een '0' er achter uiteraard.

• 23 September 2009 - 18:19

Anneke Tesselaar:

Hoi Fleur,
    Wat gezellig dat je zus bij je kwam. Je hebt dan natuurlijk wel wat kunnen laten zien. Leuk hoor, die foto's.
    Nou meid, geniet nog lekker (en studeren natuurlijk) en groetjes uit Alkmaar

• 28 September 2009 - 17:32

Nora:

Zoo stoer dat je een foto van jezelf in bed op je waarbenjij.nu zet..maar je kan het hebben hoor :-p
    Over negen dagen al terug..heb ik wat gemist?