Duits voetbal, strand & design beurs! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu Duits voetbal, strand & design beurs! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Smit - WaarBenJij.nu

Duits voetbal, strand & design beurs!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 September 2009 | Finland, Helsinki

Dag allemaal,

Ik zal even een klein update'je geven van mijn escapades in dit koude kikkerland. Het begint echt al heel koud te worden. 's morgens 8 graden is geen uitzondering en donderdag wordt het overdag 12 graden :(

Afgelopen onderdag ben ik naar de wedstrijd Duitsland - Engeland geweest. Nu niet allemaal denken dat ik een langverrader ben, maar k heb wel gejuichd. T was maar goed dat ze wonnen, want de stemming bij de duitsers zat er goed in en k heb héél erg gelachen. Zie foto's! Ik sta trouwens ook ergens op een filmje van eurosport geloof ik, dit voornamelijk omdat ik naast 11 Duitsers sta die DEUTSCHLAND op hun torso hadden geschreven.

Zaterdag zijn we eens op het strand gaan kijken. Klein nep strandje, maart was wel mooi weer. Veel wind stond er niet, dus van uitwaaien was geen sprake.

's Middags zijn we naar een design meubel beurs geweest. Als ik heel veel geld had, had ik nu m'n interieur bij elkaar. Verder zijn we gaan stappen, dus zondag aardig brak.

Zondagavond en maandag hele dag aan school gezeten. Vandaag hele dag naar school. K was pas om kwart over 9 thuis en dan morgen een project afmaken. K wist niet dat zo veel voor school doen mogelijk was. K moet eerder toegeven dat je nu wel veel beter weet waar je t over hebt, nu je zo intensief met een project bezig bent, ipv beetje tentamens maken aan het eind van het blok en als je t niet haalt gewoon nog een poging wagen en t houdt je bezig hè ;)

Donderdag ga k naar een icehockey wedstrijd en dan komt vrijdagavond Merel. K heb al een heel weekendprogramma gemaakt, zin in! Groetjes daar!

  • 15 September 2009 - 20:42

    Isabelle:

    haha,je had gelukkig geen vlag op je toet geschilderd.wie spelen er met ijshockey??

  • 15 September 2009 - 20:47

    Fred:

    Mooi verhaal weer Fleur, wel wat lastig lezen met al die missende letters.....
    K weet niet zo goed wat het voordeel daar van is. Heel veel plezier komend weekend met je kleine zus en we lezen wel weer wat jullie gedaan hebben. Zoen van je vader!

  • 16 September 2009 - 09:52

    Floortje.:

    Fleurie!

    Blij dat je nog leeft. :)
    Snap alleen nog steeds niet waarom je voor Duitsland was. Geef mij maar Engeland! :P

    Wel mooi om te lezen dat je nu eindelijk door hebt wat het studentenleventje inhoudt, maar goed dat ik never nooit naar het buitenland geweest ben, want het zou een trauma voor mij zijn om alles op tijd af te moeten hebben!

    Hoe is het verder thuis? Vermaak je je nog een beetje? Nog nieuwe Finse gerechten geprobeerd?

    Veel plezier dit weekend!
    X

  • 16 September 2009 - 16:29

    Kim Conijn:

    Fleurtje!!! :D
    Leuk verhaal zoals altijd, haha de helft wist ik al door ons gezellige telefoongesprek. Heel veel plezier met Merel, en doe vooral veel leuke dingen op die je ook met Lau en mij kunt doen ;) Is dat trouwens je nieuwe jas die zwarte? Ziet er leuk uit. Spreek je snel weer, xx

  • 16 September 2009 - 16:48

    Marlies:

    Fleurr..

    Jeetje, afgezien van je zware studentenleven daar, klinkt het toch niet heel vervelend!

    En de komende tijd bijna fulltime gezelschap, wat wil je nog meer!
    Hier is het mooie leven toch een beetje voorbij na de feestweek.

    Geniet er lekker van!
    X Marlies

  • 18 September 2009 - 19:20

    Sander:

    Jij NSB-er...

    Jij heb het dus ook wel naar je zin daar?

  • 21 September 2009 - 07:59

    Nora:

    Haa die fleur!
    Nou studeren gaat lukken daar he ;-). Ik lees alleen maar leuke verhalen over uitstapjes, tripjes en stapavonden..ik zeg goed bezig (Y) daar voor ben je student toch. Geniet ervan..
    Dikke zoen Nora die in afwachting is tot fleur haar volgende bericht ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Studeren in Helsinki

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

Mijn tijd zit er bijna op!

29 November 2009

Lapland

16 November 2009

Sauna record & St Petersburg

26 Oktober 2009

Sightseeing in Helsinki met Sanne, Laura & Kim

06 Oktober 2009

Mökki
Fleur

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 28741

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

India & Nepal

18 Augustus 2009 - 22 December 2009

Studeren in Helsinki

19 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Transsibirie express

Landen bezocht: